Kilpailumatka Tarttoon 8.-10.4.

28.2.2022

Keväinen Tartto kutsuu kilpailuihin 8.-10.4.2022. Tällä hetkellä varsinainen kilpailu järjestetään 9.-10.4. Tartossa Astri Arenalla, mutta ryhmämatkalle lähdetään jo 8.4.
Muutama tärkeä huomio ulkomaankilpailusta:

-Valmentajat valitsevat kullekin luistelijalle sopivan sarjan kilpailuun kilpailun sääntöjen mukaisesti.
Osan luistelijoista sarja on Suomen sarjasta poikkeava, koska kilpailuohjelmien pituudet
ovat Virossa toiset. Valmentajat myös huolehtivat, että ohjelmien elementit vastaavat kilpailusarjojen vaatimuksia.
- Kilpailuilmoittautuminen on kaikissa tapauksissa sitova ja maksettavaksi tulee kaikissa tapauksissa sekä kilpailu- että ilmoittautumismaksu. Myös sairastumistapauksissa maksun joutuu maksamaan, mutta oman matkavakuutuksen kautta voi hakea korvauksia mahdollisesta peruuntuneesta kisamatkasta.

-Seuran tulee maksaa ilmoittautumismaksut Tartoon jo hyvissä
ajoin ennen kilpailua, jotta osallistumisemme hyväksytään, näin olleen
lasku tulee luistelijalle pian ilmoittautumisajan päätyttyä ja se tulee
olla maksettuna 13.3., jotta luistelija voidaan ilmoittaa kilpailuun.

-Kilpailun aikataulut on luvattu toimittaa seuroille pian
ilmoittautumisajan päätyttyä, mutta on hyvä varautua siihen, että lopullinen aikataulu saatetaan julkaista vasta muutama päivä ennen kilpailua.

-Tällä hetkellä koronarajoitukset Viroon matkustaville ovat seuraavat: Voit matkustaa Viroon vapaasti, jos sinulla on täysirokotesarja tai olet sairastanut koronataudin 6kk sisällä. Täysi rokotesarja tarkoittaa vähintään 2 rokotetta, niin että viimeisimmästä annoksesta on yli 2 viikkoa mutta enintään 270 päivää, tämän jälkeen täysirokotesarja tarkoittaa 3 annosta. Koronataudin sairastamisesta tarvitaan PCR testitodistus, joka on yli 11 pvä vanha tai maksimissaan 180pvä vanha. Tämä rajoitus koskee kaikkia yli 11-vuotiaita. Seuraamme rajoituksia ja informoimme, jos näihin tulee muutoksia.

Lasku matkasta tulee samaan aikaan kilpailumaksun kanssa.
Kilpailukutsu on lähetetty sähköpostitse luistelijoille, joille löytyy kilpailusta sopiva sarja.

Yhteismatkan tiedot:

Hotelli: Hotel Sophia

MATKAPAKETTI

n.160,00 € / aikuinen
n.125,00 € / lapsi 0-17v

Hinta sisältää: - kuljetukset Hämeenlinna – Tartto- Hämeenlinna Lehdon Liikenteen bussilla - laivamatkat kansipaikoin - aamiainen laivalla menomatkalla - majoittuminen Hotel Sophiassa kahden hengen huoneessa

Hinta edellyttää vähintään 40 osallistujaa.

LAIVAMATKOJEN AIKATAULU

Perjantaina 8.4. 7.30 Helsinki – 9.30 Tallinna Tallink
Sunnuntaina 10.4. 22.30 Tallinna – 00.30 Helsinki Tallink

Kilpailumaksut eivät sisälly matkapaketin hintaan! Matkalla tarvitaan voimassaoleva passi. Ilmoittautumisen jälkeen varaus on matkustajaa sitova. Siksi kehotamme matkustajaa varmistamaan jo varausvaiheessa, että hänellä on voimassaoleva matkavakuutus, joka sisältää peruutusturvan, joka kattaa peruutuskulut esim. sairastapauksessa. Tarkemmat tiedot ja aikataulut matkasta tulevat lähempänä lähtijöille. Kilpailun osalta ilmoittaudu sähköpostilla kilpailusihteerille viimeistään su 6.3.2022. Matkan osalta ilmoittaudu linkin https://forms.gle/3FnNgJEksJVYodY96  kautta viimeistään su 6.3.2022. Ilmoitattehan myös, jos ette osallistu seuramatkalle vaan menette ns omatoimimatkalla.

Jos teillä herää jotain kysyttävää koskien Tarton kilpailuja, olkaa rohkeasti yhteydessä!