Lisää talkoolaisia tarvitaan!

16.1.2023

Olemme olleet nyt kolme kertaa Toypap-talkoissa Iittalassa, ja toiminta on pyörähtänyt hyvin käyntiin. Homma on helppoa ja kivalla porukalla on ollut mukavaa touhuta yhdessä. Työnä on pahvisten myyntitelineiden kasaus ja täyttö ohjeistuksen mukaisesti. Työstä saadaan seuralle urakkaperusteista korvausta. Talkootyöllä saamme kerättyä merkittäviä lisätuloja, jotta kausimaksuihin ei jouduttaisi tekemään korotuksia, vaikka esim. jäämaksut ym. välttämättömät kulut taas nousivat.

Talkoohomma toimii siten, että talkoovastaavalle Hannalle tulee Toypap-yritykseltä ilmoitus tarjolla olevista talkoovuoroista. Hanna ilmoittaa vuoroista WhatsApp-ryhmässä, johon kukin vastaa pääseekö osallistumaan. Talkoovuorot ovat arki-iltaisin, joustavasti n. 16.30-20.30 välillä. Talkoovuorolle täytyy saada kasaan vähintään 8 talkoolaista, jotta vuoron saa. Varaamisessa on oltava nopea koska talkoovuoroille on paljon muitakin seuroja ym. yhteisöjä jonossa. Homma on urakkatyötä eli mitä isommalla porukalla menemme talkoisiin, sitä enemmän saamme rahaa kerättyä.

Talkoorinkiin tarvitaan lisää porukkaa, jotta saamme aina nopeasti kasaan vaadittavan 8 henkeä ja pystymme varaamaan vuoron. Talkoisiin saa osallistua yli 12-vuotiaat. Toivottavaa on, että kaikki perheet osallistuisivat talkoisiin, teemme niitä yhteiseen pottiin seuran kaikkien luistelijoiden hyväksi.

Laita Hannalle (Hanna Virolainen p. 044 2777717) viestiä ja Hanna lisää sinut talkooporukan WhatsApp-ryhmään. Jokainen talkookerta ilmoittaudutaan siis erikseen eli jokainen voi osallistua oman aikataulun mukaan silloin kun pystyy. Kyydit Iittalaan hoituu tarvittaessa kimppakyydeillä.

TULE MUKAAN kivaan porukkaan keräämään varoja seuran toimintaan!