Stadium Hämeenlinnan Taitoluistelijoiden seuravaatetoimittajaksi

20.6.2023

Hämeenlinnan Taitoluistelijat ja Stadium ovat solmineet yhteistyösopimuksen koskien seuravaatteita ja -varusteita. Uusi sopimus astuu voimaan kesällä 2023 ja jatkossa Hämeenlinnan Taitoluistelijoiden seura-asut tulevat olemaan Craftin valmistamia tuotteita.

Hämeenlinnan Taitoluistelijat ja Stadium suunnittelevat yhdessä seuramalliston, jonka tarkoituksena on pukea seura yhtenäiseksi. Seuramallistosta tulee löytymään laaja valikoima toimivia ja tyylikkäitä urheilu- ja vapaa-ajan vaatteita ja varusteita.

Seuramalliston tuotteet tulevat olemaan tilattavissa Hämeenlinnan Taitoluistelijoille avattavasta verkkokaupasta myöhemmin kesällä. Asiasta tiedotetaan, kun vaatemallisto on valmis tilattavaksi ja verkkokauppa aukeaa.

Pysy kuulolla! 😊