Hämeenlinnan Taitoluistelijoiden varainhankintaa – Toypap - talkoot

20.10.2022

Hämeenlinnan Taitoluistelijat alkavat kerätä varoja yhdessä Toypapin-Import Oyn kanssa.

Toypap-Import Oy järjestää talkoita eri sesonkiaikojen ympärille (mm. pääsiäinen, vappu, kesälelut, lyhdyt ja kynttilät, joulu jne). Talkootyöhön kuuluu tuotekokonaisuuksien (display) rakentaminen. Tämä tarkoittaa kauppoihin tulevien myyntistandien/hyllyjen (yleensä pahvia) kokoamista ja täyttämistä tuotteilla annetun ohjeistuksen mukaan.

Toivomme aktiivista osallistumista, jotta voimme kerätä varoja seuramme toimintaan. Yhdessä varoja keräämällä meillä on mahdollisuus mm. pitää kausimaksut maltillisena luistelijoillemme sekä tehdä varustehankintoja seuran yhteiseen käyttöön.

WhatsApp:in on perustettu Toypap-talkoot ryhmä. Talkoista vastaava ilmoittaa ryhmään talkoopäivän. Kynnelle kykenevät vanhemmat ja lapset ilmoittautuvat talkoolaisiksi. Ilmoittautuminen on sitova. Yhden talkooillan vähimmäishenkilömäärä on 8 henkilöä. Talkoolaisena voi toimia myös seuran luistelijat, jotka ovat täyttäneet 12 vuotta.

Jos haluat mukaan WA-ryhmään, laita viestiä Hanna Virolaiselle puh. 0442777717. Ryhmän jäsenet voivat lisätä toisiaan ryhmään.