Urheilu Mehiläinen

Hämeenlinnan Taitoluistelijat ja Urheilu Mehiläinen ovat sopineet yhteistyökumppanuudesta. Sen myötä kaikilla Hämeenlinnan taitoluistelijoiden harrastajilla on mahdollisuus käyttää Urheilu Mehiläisen omaa terveydenhuollon tiimiä sekä Mehiläisen kattavaa palveluvalikoimaa.

Asiointi rekisteröityneenä Mehiläisen OmaUrheilu-asiakkaaksi kerryttää seuralle tukipottia. Myös perheenjäsenten kannattaa rekisteröityä OmaUrheilu-palveluun jolloin myös heidän asiointinsa kerryttää seuran saamaa tukea.

•       Urheilu Mehiläisen terveydenhuollon tiimi koostuu eri alojen asiantuntijoista ja tukee kaikenikäisten urheilijoiden kokonaisvaltaista terveyttä, hoitaa urheiluvammoja ja sairastumisia sekä varmistaa turvallisen kentille paluun.

•       Mehiläisen kattava palveluvalikoima mahdollistaa kaikkien terveydenhuollon palveluiden saamisen saman katon alta.

Katso valikosta lisää tietoa yhteistyön sisällöstä, tarjolla olevista palveluista, palveluun liittymisestä ja käytöstä.