Aikuisluistelu

Hämeenlinnan Taitoluistelijat tarjoaa yli 16-vuotiaille aiemmille taitoluistelua harrastaneille luistelijoille mahdollisuuden jatkaa päättynyttä luisteluharrastusta kerran viikossa Aikuisluistelu-ryhmässä. Ryhmään pääsee osallistumaan 10-kortilla (kokeilukerta on ilmainen).

Aikuisluistelu-ryhmä käynnistyy syyskuussa.

Kenelle? Yli 16-vuotiaille entisille luistelijoille. Tunnilla harjoitellaan valmentajan ohjauksessa askeleita, piruetteja, hyppyjä sekä liukuja luistelijan omaa tasoa kehittäen. Tule mukaan, kun haluat jatkaa taitoluisteluharrastusta, nauttia jään liu'usta luistimen alla, harjoitella ja oppia uutta ja kohottaa kuntoasi luistellen.

HUOM! Aikaisemmilla kausilla toiminut Fitness-ryhmä on tauolla toistaiseksi. Voit käyttää Fitness-ryhmään ostetun 10-kortin loppuun Aikuisluistelu-tunneilla, vaikka sinulla ei olisikaan aiempaa harrastustaustaa taitoluistelusta.

Missä ja millon? Pääsääntöisesti lauantaisin klo 12.15-13.05 Metritiski Areenalla. Poikkeukset ovat mahdollisia, joten tarkistathan harjoitusajan aina etukäteen viikoittain vaihtuvasta harjoitusaikataulusta. Harjoitukset alkavat syyskuussa, harjoitusajat löytyvät täältä. Mukaan pääsee ympäri vuoden.

Hinta? 10 kerran kortti 195 €, kokeilukerta on ilmainen

Lisätiedot: satu.petramaa@gmail.com

HUOM! Ostaaksesi 10-kortin tulee sinun ensin rekisteröityä Hoikassa ja tämän jälkeen pystyt ostamaan 10-kortin. Fyysisen 10-kortin saat valmentajaltasi näyttämällä 10-kortista muodostunutta laskua. Tarkemmat ohjeet löydät sivun alareunasta.

Miten ilmoittaudun?

Ilmoittautuminen Hämeenlinnan Taitoluistelijoiden ryhmiin tapahtuu Hoikan kautta. Jos olet jo aikaisemmalla kaudella rekisteröitynyt Hoikaan tai esim. ilmoittanut lapsesi HTL:n ryhmiin Hoikan kautta, sinulla on jo olemassa olevat tunnukset. ÄLÄ REKISTERÖIDY UUDELLEEN, VAAN TARPEEN VAATIESSA PALAUTA SALASANASI!

Jos käytät Hoikaa ensimmäistä kertaa, on sinun rekisteröidyttävä käyttäjäksi ennen kuin voit ilmoittautua ryhmiin. Jos olet jo rekisteröitynyt, siirry suoraan sivulle ”Sisäänkirjautuminen”.

Seuraavia ohjeita noudattamalla rekisteröidyt vaivattomasti. Alaikäisen puolesta ilmoittautumisen tekee ja ohjelmaan rekisteröityy huoltaja; lapsi rekisteröidään huoltajan alikäyttäjäksi, ja lapsen sähköpostiosoitteeksi merkitään huoltajan sähköpostiosoite.  Hämeenlinnan Taitoluistelijoiden sähköinen ilmoittautumispalvelu:

HOIKA

Ryhmiin ilmoittautuminen:

(Mikäli olet jo rekisteröitynyt, siirry suoraan vaiheeseen 4.)

1. Ilmoittautuminen

Siirry ilmoittautumisohjelmaan osoitteesta:

Jos seura ei näy valmiina, valitse seuraksi "Hämeenlinnan Taitoluistelijat"ja klikkaa GO.

• Valitse "Rekisteröidy" ja täytä lomake. HUOM! Jos ilmoitata alaikäistä luistelijaa, täytä lomake ensin omilla tiedoillasi ja lisää vasta kirjautumisen jälkeen lapsesi alikäyttäjäksi.

2. Kirjaudu sisään

Käyttäjätunnus ja salasana näkyvät ruudulla kirjautumisen jälkeen ja lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen HUOM! Seuran tiedotteet, laskutus yms. lähetetään järjestelmän kautta antamaasi osoitteeseen! Viestit saattavat toisinaan mennä roskaposti/tarjoukset -kansioon, seuraathan myös näitä.

3. Omat tiedot

Jos ilmoitat alaikäistä luistelijaa siirry "Omat tiedot" kohtaan, klikkaa lisää henkilö -kuvaketta ja rekisteröi uusi alikäyttäjä lapsesi tiedoilla. Jos olet täysi-ikäinen, voit siirtyä suoraan kohtaan 4.

4. Ilmoittaudu ryhmään

• Siirry vasemmasta reunasta "ilmoittautuminen" kohtaan.
  • Valitse ilmoitettava henkilö.
  • Valitse ryhmä Aikuisluistelu
  • Paina "Ilmoittaudu".
  • Tarkista ilmoittautumisen tiedot.
  • Paina "Hyväksy".
  • Paina "Päätä ilmoittautuminen".

5. Osta 10-kortti

• Palaa takaisin kohtaan "ilmoittautuminen".
  • Valitse valikosta 10-kortti ja paina "ilmoita"
  • Valitse ilmoitettava henkilö ja paina "jatka"
  • Tarkista, että henkilötietosi ovat oikein ja paina "jatka"
  • Valitse "lähetä"
  • Tämän jälkeen saat laskun sähköpostiisi. Laskun näyttämällä saat valmentajaltasi fyysisen 10-kortin.

Muistathan maksaa laskun eräpäivään mennessä!