Lumilyhty-kalenteriarpojen myyntikampanja

2.10.2024

Hei!

Lumilyhty-joulukalenteriarpojen myyntikampanja alkaa 1.10. Seuramme osallistuu myyntikampanjaan ja kerää näin varoja toimintaan. Palaute viime vuoden myyntikampanjasta oli positiivista: kalenteriarpoja oli helppo myydä ja ne kävivät hyvin kaupaksi. Toivomme, että jokainen luistelijaperhe osallistuu yhteiseen kampanjaan.

Viime vuonna asetimme minimitavoitteeksi 5 myytyä kalenteria/luistelija. Moni haki lisää kalentereita kampanjan aikana. Jokainen kampanjaan osallistunut myi keskimäärin 14 arpakalenteria. Olemme iloisia jokaisesta myydystä arvasta. Eniten arpoja myynyt luistelijaperhe saa palkinnoksi perhelipun (2 aik + 2 lasta) seuran joulunäytökseen.

Kalenteriarpa maksaa 10€/kpl. Myyjät keräävät rahat ostajilta ja seuran rahastonhoitaja laskuttaa kalenterit perheiltä. Odota siis laskua ja maksa arvat viitteen kanssa seuran tilille.

Kalentereita on saatavilla Elinalta kuittausta vastaan hallilta seuraavasti:
ke 2. 10. n. klo 16-17
to 3.10. n. klo 16-17
la 5. 10. n. klo 9.30-10
Su 6.10. n. klo 17-17.30
Jos nämä ajat eivät sovi tai haluat myöhemmin lisää kalentereita myyntiin, otathan yhteyttä 050 3052566, niin sovitaan ajankohta erikseen.

Terveisin Elina Laine